Friday 16 December 2011

kisah aku bersama orang siam di stesen ijok..

Cerita ini aku tidak akan lupa sampai bila-bila........ceritanya bermula begini.....setelah ayah kepada seorang sahabat aku yang bernama amir zaim mengambil kami dari stesen KTM sungai buloh lalu kami terus singgah sebentar di rumah bapanya. Dan Amir Zaim menghantar aku ke sebuah stesen yang berhampiran yang dikenali sebagai stesen perhentian Ijok untuk meneruskan perjalanan pulang ke rumah.


Ketika aku tiba di stesen tersebut....kebanyakan warga tanah air yang berbangsa india sahaja yang berada di situ....setelah lebih kurang lima belas minit aku menunggu...aku mula merasa kehausan, tekakku merayu dibasah dengan cecair yang menyegarkan....jadi aku tak mampu melihat penderitaannya...aku pergi ke sebuah pam minyak shell yang berhampiran untuk membeli sebarang air yang mampu melegakan dahagaku...



Ketika di kaunter pembayaran adalah seorang wanita ini....dia seronok sangat borak....aku pun tak faham dengan dia tu....nak keje ke...nak mkn gaji babi buta....aku dah naik angin time kat situ....tapi okey lagi..boleh tahan lagilah..haha...last2 dia perasan aku lepas tuh wat muka anjing dia...umph aku memang panas naseb ada mak cik tengah mengandung time tuh...kalau tak ingat dia aku dah lentik dah.....



sekembalinya aku di stesen aku terus duduk di sebuah bangku batu..sambil menunggu datang arr seorang lelaki siam iaitu pekerja kilang berdekatan......aku tahu yg mamat tuh siam sebab dia cakap  thai ngan orang sebelah dia....pastuh tertimbul idea nak tanye dia pergi mana..

aku cakap arr....nak pergi mana? dia jawab Damai.....time tuh aku macam tak dengar sangat arr...then aku tanyer lagi......nak pergi mana dia JAWAB.......DAMAI!!!! jerit aku pun terkedu plus malu tersipu-sipu arrr....
aku pun cakap arr....kau tak boleh cakap elok-elok ke??? aku tanyer baik-baik kan...naseb mamat tuh pandai cakap BM tangan aku dh ready nak hayun botol merinda yg aku baru beli kat shell tadi......pastuh die jawab aku sudaa kasi taw..kamu tanyer lagi...ekeleh manalah aku dengar......pastuh aku malas nk panjang aku pandang tempat lain......babinyer org siam....dia lupe tanah die pijak tempat die carik makan....nk korek gaji kt negara aku...nk wat taik ngan resident die lak.....sial betul......

tak lama kemudian bas dia datang.......dia naik then tak lama lps tuh bas dia nk start gerak......die sempat pandang aku.......aku terus tunjuk fuck! die plak terbeliak pandang aku......pastuh bas aku pun dtang.....then aku trus blah ke Kuala selangor.....lagi skali aku jumpa mamat tuh......aku kasi lagi banyak taik....from that day aku dah mula fuck orang siam.....

just nak share perasaan bila kita tanyer orang elok2 pastuh dia jawab macam fuck dengan muka haram....terkedu malaikat 44 kat simpang batu arang! sumpah cibai....okey arrr lega sikit sebab dapat let go...


p/s sorry mula2 baku then tros rojak..haha sebab dah panas haram

1 comment:

  1. Best sangat cerita ni.. Buatkan saya nak baca tiap hari..
    Tumpang Iklan
    Abang..janganlah..
    Tak nak...sakit...
    >>>Enlargexl:Besarkan Zakar dan Panjangkan Zakar Semula Jadi! <<<

    ReplyDelete