Sunday 25 December 2011

PERCINTAAN KAKITANGAN AWAM.....


buat hiburan...

  Menjadi kebiasaan Zack yang akan menjemput Juwita dalam perjalanan pulang dari tempat kerjanya....Zack dan Juwita sudah 2 tahun couple..cuma alasan 'belum bersedia' daripada mulut Juwita sahaja menyebabkan mereka masih belum mendirikan mahligai bahgia..Juwita akan menunggu Zack di sebuah perhentian bas yang on the way ke rumahnya...walaupun jalan itu bukanlah menghala ke rumah Zack...dia sanggup untuk menghantar Juwita kerana dia terlalu sayangkannya..

Mengapa kau lambat Zack.....

sorry aku ada report nak kena hantar dekat boss tadi....

lain kali jangan lambat taw! penat tunggu nih dengan habuknya!

>>satu malam mereka keluar.....sebab Juwita malas nak masak dan dia call Zack...
kat food court pinggir kota


erm.....Ita...aku ada menda nak cakap ngan kau......aku nk ckp psl kita....dah dua tahun Ita....kita macam ini je.....aku pun dah ada kerja baik...gaji pun dah boleh sara kita berdua...campur gaji kau pun dh kira okey arr.....parents kita pun dh okey...tinggal kau je...

erm Zack aku nak balik arr...baru teringat aku lupa nak kunci pintu blakang....kang ada pencuri masuk kang..abes barang aku...hehe...

Ita kenapa setiap kali aku sembang benda nih kau asik nk ngelak.....

kau tak faham ke Zack....kondisi kita sekarang nih.......kau! kau tengok muka kau.....ngan kerja kau....layak ke dengan aku.......????kau pun tahu kan......

habis selama nih...???

aku malas nk amek public transport.....jadi kau ada...senang sket aku pulang balik kerje...

bukan ke kita.......

aku masa tuh x sehat aku pun cakap je arrr....stuju nk jadi teman wanita kau........kita member sudaa arr Zack.....

sampai hati kau Ita?? aku tunggu 2 tahun...aku taw memang x lama...tapi hati aku nih menunggu jawapan kau.......ini kau reply???aku memang x percaya.......duit makan keluar bersama aku cover duit minyak...letih aku hantar kau ke depan pintu pagar umah kau.....pastuh U turn kat jalan sesak sbb nk balek umah aku.....aku bukan nk ungkit tp aku buat semua tuh untuk kau.....

mende kecik2 cmtuh pun nk ungkit ke Zack

Bagi kau memang kecik sebab kau tak rasa.....kalau sehari dua boleh thn ag.....kalau dah mcm zikir.....sume duit tuh aku boleh beli motor baru...nk harapkan EX5 putih nih..........tapi aku memang tak sangka Ita..... kau snggup buat aku macam nih......

>>Zack sebak dan angkut helmet trus start motor....die remp... dan trus pecut....kt depasn junction kt foodcourt tuh gak ada kete iswara masuk rempuh Zack.......Zack sempat brek tapi jatuh termasuk bawah kereta tersebut.....

ZACK!!!!!!!!!

KAU TAK BAYAR DUIT MAKAN WARUNG MAMAK NIH!!!!!





3 comments: